Bad

Ikväll har ungarna fått bada.
Vet ni varför?
Jo, Alvin hade ingen blöja på sej idag när vi åt middag. Bara kortkallingar...
Hur tror ni det slutade? Hihi!
Trots att jag sa åt han att han måste säga om han ska pinka, för då måste han pinka på pottan.
Mycke riktigt, pinka hade han inte gjort.
Men jag sa ju inget om baj... Hihi!

Det blev ett snabb-bad i handfatet. :-)

Sen är det ju så att Gumman har varit krasslig i magen.
Men ikväll så.... haha.... jo, då kom allt ut... hihi... fyra dagar sen senast....
Det var ju en hel del.
Så det blev att bada henne med.


Tänkte att jag skulle passa på att kasta in några andra bilder också.

Alvin hittade mina skor.
Fick tyvärr ingen bild när han gick med dom, men han såg bara för rolig ut! :-)

Em var ganska wild & crazy... Hihi!

Det var tyst i lekrummet ett bra tag. Och när Älsklingen går in för att titta vad dom gör så såg han det här.
Tror Alvin hade trängt sej på Emelie... :-)

Nåväl.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Sara

En "olycka" händer så lätt, hihi ;D Vilken söt bild på Alvin där i handfatet :)

2009-10-30 @ 21:49:40
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0