Fredag

Nå....
I förmiddags har jag kört hem Desso och Emelie.
Det har varit jättetrevligt att ha dom här. Synd att det är så sällan...
Och ingen bebis... Inte ens på G... Hmm... undrar om hon egentligen inte är gravid...? Man börjar ju undra. :-)

Barnen har busat, bråkat och tjorvat. :-)
Sötungar!
Vi har mest bara lallat på här hemma.
Igår städade jag. Desso var ute med Em och Alvin var på dagis.
Det har gått jättebra på dagis.
Inga lessna miner... Bra!

Älsklingen fyller år imorn.
Han ska på puben här i byn.
Jag åker till Kalix om syrran inte har åkt in vill säga.

Nu sitter Alvin och spexar för pappa, Joni och David. :-D
Sjunger Björnen sover, Bäbä vita lamm
och Blinka lilla stjärna där.
Herre Gud vad vi får skratta.
Dom filmar nu, så han är lite avvaktande.
Hoppas han vill sjunga så att jag kan lägga ut det på Picasa...
Sötunge!!!!

Lovisa hon sover.
Måste faktiskt skryta på att hon är en helt fantastiskt snäll unge!
Hon är mest belåten hela tiden.
Klagar inte mycket.
Hon säger bara till när hon är hungrig...


Jag har sån tur som har så underbara barn!
Och en sån underbar karl också för den delen!

Nu måste jag kika bloggar.
Har inte gjort det på hela veckan!
Och så ska jag försöka hitta en bil.
Är verkligen i stort behov av en NU!

Ha en fortsatt bra fredag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0