Helgen är redan över

Och jag hann inte med!
Jössös vad det har gått fort! Vad har jag gjort? Ingenting??
Jodå, nånting måste jag väl ha hunnit med?
På fredag var jag och stina med Lovisa och Tindra till Morjärv på GK:s. dom hade ju jättefina barnkläder. Tyvärr var det slut i Gummans storlekar så det blev inget av det.
Hade tänkt köpa leggins åt henne.
Men jag fick med mej klädhängare, en duk, godis och sockar till barnen.
Sen for vi en sväng på loppisen.
Oj jössös, vad grejor där fanns. Man hade nog kunnat gå i flera timmar där, men tyvärr så vart LillGumman hungrig så jag var tvungen att gå ut i bilen och mata henne, och sen for vi hem.
Stina fyndade servettringar.
Hemma hände inte så mycket.
Mat och vila.
När vi vaknade tog vi på oss kläderna och gick ut.
Alvin verkligen ÄLSKAR att åka den nya vagnen där han får sitta och ta hand om Lillasyster!♥

Igår hade vi besök så gott som hela dagen.
Och jag som var mer trött än vanligt, med tanke på att Lilleman fick sån fruktansvärd hosta på natten! Stackars liten! Det lät precis som när han hade falsk krupp.
Så klockan 3 fick vi stiga upp en stund för att inte väcka lillasyster och för att han inte skulle gråta så mycket så att han började hosta mer... men det gick bra!
Han var så duktig! Men stackarn, hur mycket snor som ryms i hans lilla näsa!! Va?! Vart kommer allt ifrån?

Jennie, Victor och Robin kom förbi på förmiddagen och fick äntligen träffa Lovisa... :-)
Jättefina kläder hade dom med sej till henne och en moppecykel till Alvin!

Vildingen Robin! :-) Så stor han blev helt plötsligt! Haha! Lill grabben.

En mycket glad Jennie! :-P

När vitåfamiljen farit så kom Stina och Samuel.
Dom var ute på en liten promm så då passade dom på att kika förbi så att killarna fick leka av sej lite.
Och det är full fart på Samuel också...
Stina berättade att dom skulle inreda övervåningen till sommaren, och då blev ju jag också sugen!!
Jag och Älsklingen måste sätta oss ner och prata om det... Men jag vill verkligen!

När dom for var det middagsdags.
Käka, busa, snacksgotta och plocka.

Sen var det sängen som gällde för Alvin.
Kring 20 kom familjen Rova/ Lindvall. Då blev det fotboll för hela slanten...... *suck*
Eller jag och syrran spelade kort istället.
Vi hann även med att äta popcorn, chips och ostbågar...! :-) Mmmm!!

Var i säng kring 24-tiden.
Och Gumman har inte sovit bra i natt. Magen.
Vet inte om det är att hon är hård eller inte. Alltså det som kommer ut är ju verkligen inte hårt..
Och säger dom inte att spädbarn inte kan bli hård i magen?
Så jag var aningen trött när Lilleman vaknade 6.30.
Men Älsklingen gick upp med han.
Senare kom han även och hämtade Gumman så att jag fick fortsätta och sova.

Nu ligger alla andra familjemedlemmar och sover.
Jag ska faktist lägga mej och vila jag med.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Svärmor

2009-10-12 @ 04:49:24
Postat av: svärmor

Lill-Gubben! Han är så tapper, som orkar vara glad, fast han inte är så kry <3

2009-10-12 @ 04:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0