Leos Lekland

Idag har vi varit till Luleå.
Först blev det fika på Coop.
 
Sen gick vi in och kollade barnkläder.
Hittade en jättefin täckjacka som Alvin fick!

Efter Coop bar det av mot Leos.
Där mötte vi upp Jukka, Sara och Amanda.
 
 

Alvin ligger risigt till... :-)

Gumman låg tryggt till i vagnen.
 
 
Dom stora pojkarna lekar också!

Ungarna var jättetrötta efter dagens slut.
Men det tror jag det! Tror vi var på Leos i typ 3 timmar eller nåt!

Efter Leos vart det Maxi.
Där inhandlades en overall till Alvin.
En billigare en som han kan ha nu innan snön kommer, så då gör det inget att den går sönder.
Men både overallen och jackan var jättefina tycker jag!
Han passade bra i dom!


Barnen har varit så snälla hela dan i Luleå.
Hoppas dom är lika snälla imorn, då vi ska di igen.
Jag och barnen ska dit med Stina. På loppis på Arcus.
Men jag tror vi ska lämna Alvin hos Syster Tesa... ska iallafall testa om han kan vara där.
Det sägs ju vara ganska mycket folk på loppisen.... :-/

Nu är det Idol som gäller....
Imorn ska Älsklingen och jobba.... *snyft*
Har ju fått ha han hemma hur länge som helst så jag har ju blivit bortskämd med sovmorgon typ varje dag....
Jobbigt....

Nå, hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt alla har det, vi vill också komma och leka nästa gång! :D Visst är du lite mörkare i håret? GLömde fråga när vi var och sa hej :)

2009-10-23 @ 21:09:43
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: svärmor

Tack, att ni (du och Sara) hittar på aktiviteter åt mina barn...jag hinner ju inte dit så ofta ;D

2009-10-25 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0