Sjuklingar...

... ja, barnen är sjuka.
Den ena snorigare än den andra.

I natt halv tre vaknade Alvin. Pigg och glad. Ville stiga upp.
Då var han utvilad, tyckte han... men det tyckte ju förstås inte mamma och pappa.
Men han ville inte somna om.
Han ville kolla på TV. Robotar.
Vet inte varifrån han fått det...?  Robotar?
Nå, vi slog till slut på TV:n för att se om vi hade sån tur att det var robotar på TV.
Men vet ni vad, det är inte så mycket vettigt på TV den tiden på dygnet....
Nå, till slut somnade han om.... efter en timma eller så.

Gumman har också varit lite bökig i natt.
Mest troligt har hon haft jobbigt att andas...
Stackars barn! :-(
Vi håller tummarna att det är bättre imorn!!

Kicki och Micke har varit förbi idag... utan Dennis. Han var på dagis.
Alvin blev lite besviken faktist...
Vi måste fara och hälsa på när vi blivit friska så dom får busa lite. :-)

DAgis fotona på Alvin har kommit idag!
Så fin han är!
Sötungen!!

Nu ska jag mata Lovisa och sen lägga mej i sängen.
Har haft huvudvärk hela dan.
Kan bero på sömnbrist kanske.....

Så trevlig kväll allihopa!

KRAM

Kommentarer
Postat av: theresa

Nästan roligt jämt då:-( Jag hoppas förresten att du sparar ett foto på Alvin till mig. Jag har nämligen INGA foton på honom. Du är till och med slarvigare än Desso;-)

2009-10-13 @ 17:20:37
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0