Storfrämmande

Bokstavligen! :-)
Jepp, syster är här med Emelie.
Sista veckan innan Bebis i magen tänker komma ut.
Förhoppningsvis! :-)
Dom har avrit här sen söndag, och kommer nog vara här till fredag mest troligt.

Alvin har börjat dagis igen idag...
Allt gick jättebra! Han var glad att få träffa alla sina vänner.
Han sprang iväg fort och skulle leka. Hann nästan inte ens klä av honom. :-)

Under tiden var jag, syrran och Lovisa till GK:s i Morjärv.
Syrran hjälpte mej att hitta köksgardiner, och jag måste säga att jag är jättenöjd!
Superfint!
Efter middagen så badade jag ungarna.

Dom kunde faktiskt samsas i baljan! Otroligt! :-)
Gumman låg nöjd på skötbädden.


Alvin somnade helt själv idag!
Jag gick och la han och han fick sin Bondgården-bok.
En gång kom han upp, men jag kunde inte lägga han, eftersom jag matade Lovisa.
Så Stina var här och då gick hon in till han och la han.
Han sa bara
- Mamma kommer snart.
Och sen somnade han efter en stund.
Gullungen!

Wilma har kommit hit nu ikväll.
Ska iväg imorn bitti med henne till veterinären för att kastreras.
Måste passa henne hela tiden så att hon inte går in till barnen när dom sover...! *suck*

Nu har jag inte tid att sitta här mer, har lite att göra innan jag ska lägga mej!

KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Man får aldrig nog för att se på dom där sötungarna!! <3

Vad Lovisa har blivit STOR! =)

2009-10-28 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0