Syskonkärlek

  
Så kul nu när Alvin inte är lika sotis nåmer.
Nu vill han pussa och goa Lillasyster hela tiden! SÖTUNGAR!♥

Igår hade vi besök.
Först av Theresa och Janne med familj.
Sen kom Jukka, Sara och Amanda.
Alvin fick ett indiantält av Theresas familj i storebrorspresent, och en jättefin munkjacka av Jukka, Sara och Amanda!
LillGumman fick en Labolina-dress av syrran och av farbrors familj fick hon en smurfelina-dress, filt och jättesöta tossor!


Älsklingen är nu iväg och hämtar lite grejor som är våra som vi har haft i farmors garage.
Måste gå igenom och kolla vad det är.
LillGumman ligger här på soffan och Gubben leker med sina lastbilar.
När Pekka kommer hem så ska vi gå ut i skogen.
Alvin och Älsklingen var på morgonen när jag och Gumman sov och plockade sten, kottar, pinnar och lite annat man kan pyssla med.
Men nu ska vi och plocka lingonris.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka sötnötar:)

2009-10-05 @ 15:48:33
Postat av: Sofie

Hihi vassego! Jag tog en större storlek än jag trodde hon hade..men då kan hon ju växa i dom. Hade ju varit synd om jag köpt för smått ;)

2009-10-05 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0