Höst och mörkt

Har alltid gillat hösten.
När man börjar tända fönsterlampor... levande ljus... ja, allt sånt där mysigt!
Men... vet inte vad som har hänt...?
Nu när det börjar skymma så får jag en konstig känsla i kroppen... så där... så att jag känner mej lite nere...
Det konstiga är att det är just när det börjar skymma.
Sen när det väl blivit mörkt, då bryr jag mej inte alls. Då har jag inte den där konstiga kännslan...
Kanske har det att göra med att vi inte har satt upp alla lampor än.
Så det är lite mörkt här.... måste ta och fixa det.
Det var meningen att vi skulle fixa det idag, men idag har vi haft fullt upp!
På förmiddagen var ju Älsklingen och fiskade.
Kom hem med en BJÄSSE fisk!
Efter det så har vi donat på här hemma lite.
Älsklingen har tillagat fisken och svärfar kom på middag.
Efter middagen kom pappa min på besök.
Efter det så dök Stina, Fredde och Tindra upp...
Och även Therese och David kom.
Älsklingen tog en dusch med Alvin och jag plockade undan här hemma.
(och mellan allt detta så har det ju varit amning och blöjbyten såklart!)
Lilleman sover.
Tjejen har somnat här på soffan brevid mej.
Älsklingen är över hos pappa sin och kollar hockey.
Jag kikar IDOL och ska snart kika på Kändisdjungeln... (så dåligt att det blir bra!).

Jo! Jag kan ju faktiskt säga att en bra sak med hösten, det är ju att alla bra serier drar ju igång igen!
Äntligen!
Så det är inte bara fy skam! :-P

Nå, nu ska jag lägga mej på rygg...

KRAM

Kommentarer
Postat av: catja

VET DU VAD DET ÄR!! det min sjuka för det "blåa ljuset" just innan det blir mörkt som smittat dig! När det är sådär blåt ute så tänder ju jag ALLA lampor! Sen när det är helt mörkt så är det mysigt bara! :) Men du, vad ska tösen heta?? Å om ni inte vet det så skriv t ni klurar på det.. Jag tror ju att du missar mina kommentarer!

2009-09-25 @ 06:58:16
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan ju vara för att du kanske är lite trött också:) Finner inte riktigt ro men det kommer nog!:)

2009-09-25 @ 07:31:21
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0