Ingenting

*suck*
I förrgår morse så började jag få lite känningar.
Kring 4 på morgonen började den där "mensvärken"... och med varje sammandragning så gjorde det ondare...
Yes, tänkte jag!
Ringde Syrran när jag och Gubben steg upp vid 7-tiden... Hon lika hoppfull som mej!
Men efter kl 8 på torsdag morgon så har jag inte kännt nåt. NADA! INGENTING!
Åh!
Men vi håller fortfarande tummarna att den lilla Bebisen vill komma senast imorgon!

Idag har jag då inte gjort ett jota.
Jag låg i sängen till 8.20 då Lilleman kom in och sa -Mammaaa, frukost!
Då kan man ju inte annat än att bara le och stiga upp.
Men i natt så har han varit en riktig odåga! ÅÅÅH!!
Vid midnatt, så vaknade han och ville inte somna om i egen säng...så efter lite bråk så fick han komma över till oss... (C, jag tar tillbaka lite av det jag sa om att det är så mysigt. Efter jag pratat med dej så har han blivit en bråkstake mellan mej och Älsklingen. Sparkar tills vi nästan hamnar på golvet. Slåss... ja, du förstår)
Direkt han fick komma till våran säng så somnade han.
Men sen igen vid 3-4-tiden så var det samma visa igen.......
Han vaknade, började grina, satt och gnällde -sängen, sängen... (betyder att han vill komma över till oss, men han var ju redan i våran säng), klättrade över till sin egen säng, la sej ner, reste sej upp och började gnälla samma sak igen.... *suck*
Tog över han till oss igen.
Han la sej ner... men helt plötsligt började han gnälla igen... -springa, springa.
Ja, då skulle han ut och springa i hallen...
Efter MYCKET, MYCKET bråk somnade han om. Till 7.
Ja, det var natten det.

Dagen då... efter uppstigning så var det verkligen lugna puckar här hemma. Har suttit och kollat TV, plockat i köket och myst med Lilleman.
Älsklingen har fixat det sista i badrummet. Blev ganska bra, bara golvet kvar....
Efter lunch gick hela familjen och la sej.
Men Älsklingen klev upp och gick över till Svärfar.
J var där med Amanda.
Efter två timmars sömn vaknade Lilleman pigg. Vi låg och lyssnade på Pokerface. Hans absoluta favoritlåt!
Sen kom dom över, och Amanda och Alvin har lekt.
Älsklingen och J har ställt in kaminen. Så nu är det bara skorsten som fattas.
Middag har lagats. Korvsoppa...
Alvin har badat.
Och nu sover han och jag sitter här med Älsklingen och Joni som kollar på fotboll.

Blir säkert en tidig kväll igen för mej.
Det har det ju blivit dom senaste veckorna skulle jag kunna påstå... men jag vill ju vara utvilad om Bebis känner för att komma ut helt plötsligt... :-)

Väldigt tråkigt inlägg det här... inget vettigt står skrivet... men, men... ibland blir det så.

En bild på kusinerna idag... :-)

Ja, dom är bara för fina dessa små varelser! ♥

Nå, vi hörs nån annan dag!
Håll tummarna att jag får åka in i natt!!!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så söta! Vill gärna ha den där bilden oxå du kanske kan skicka den på msn eller så nån dag? hihi :)



Yes, ska hålla tummarna att bebisen vill komma ut nu nu nu hehe :-)

2009-09-05 @ 21:39:09
Postat av: Farmor Päivi

Sötisar... =)

2009-09-06 @ 09:16:30
Postat av: Jenny

Va söta dom är!:)

2009-09-06 @ 13:02:32
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0