måste ju...

... huuu... hur ska jag orka klä på mej och Lilleman kläder och gå en lite prommis?
Vi behöver verkligen det.
Har inte alls varit ute mycket dom senaste dagarna...
Mest suttit inne och hoppats på att snoret ska sluta rinna på Gubben... men inte...
så nu ger jag upp. Han är ju pigg annars så...
... Imorn ska han få fara på dagis också...
OM INTE Bebis känner för att komma ut ikväll... men det tror jag inte.

Nä, nu ska jag ta och klä på oss och ta en liten sväng med vagnen.
Hoppas ni haft en bra dag och att ni fortsätter hålla tummarna att Bebis snart kommer ut!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catjooscha

Äsch! Är dom bara snorig utan feber å så så gör ju frisk luft bara gott! :)

2009-09-06 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0