nejdå

Ingenting.
Inte en enda värk på heeeela dan... inte ett skvatt.
Knappt så att man märkt av bebis i magen. Förrutom att man känner sej stor (större) och klumpig...

I natt har jag sovit otroligt bra måste jag säga!
Gick och la mej efter Idol, så jag somnade kanske vid 21.30. Vaknade till vid 22 när Älsklingen kom och la sej, passade på att gå på toa då.
Sen har jag inte vaknat förrän 5.15 och gick på toa.
Okej, Lilleman gnydde till nån gång därimellan för att tutten va på vifft, men han hittade den själv! *duktiga*
Efter 5.15 så kanske jag hann slumra till nån minut innan Lilleman ville vakna 6.15.
Men vi låg och mös till just före 7... Riktigt mysigt imorse hade vi!
I natt var andra natten som han har sovit rätt bra.
Båda nätterna har han sovit heeeela natten i egen säng!
Utan krusiduller! :-)

Har inte gjort så mycket annat idag.
Inte varit ute på gården som jag tänkte. Har inte idats helt enkelt!
Hängt upp tvätt, vikit tvätt, tömt diskmaskinen och lagat mat.
Och när jag varit och lämnat Gubben på dagis så la jag mej för att vila på soffan.
Låg från 11-14. MEN jag kanske hann sova sammanlagt 20 minuter.
Så fort jag höll på att somna så ringde telefonen.... *suck*
Flera gånger.
Men, men... det var ju skönt att bara ligga på soffan och inte göra nåt!

Jo!
Idag har jag klippt Alvin... *både glad och lessen*
Hans fina bebislockar i nacken är nu bara ett minne blott.... *gråter*



Är det inte underbara lockar va?
Men, var ju tvungen.
Han är ju stora killen nu, så då kan han ju inte gå omkring med bebislockar! :-)
Har inte fotat efter jag klippt han... men det hinner jag nog.

Ja, ni får fortsätta hålla tummarna för att det snart kommer igång!
Jag ska lägga mej här på soffan och försöka intressera mej av fotbollen som Unkel Dave och Älsklingen kollar.
Och sen efter det är det ju Idol, om man nu orkar se det...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0