Slut på torsdagen

Jahaja, då var denna dag över.
Och snabbt har det gått idag.
När Lilleman vaknade vid 2-tiden så käkade jag och Älsklingen lunch och sen gick vi ut på gården och fixade.
Nu är allt skrot från gården borta! Ä N T L I G E N ! !
Få se om Älsklingen kanske hinner klippa gräset imorn.
Då blir det nog sista gången för i år.....

När Älsklingen och pappa min for på skroten så for jag och Gossen till Kicki och Dennis.
Kicki bjöd som vanligt på gofika! Mmm! Biskvier. Tror nog det var den godaste jag ätit!
Hon visade även deras blivande sovrum. STOOORT!
Lyxigt med stort sovrum... *avis* hihi!

Jag ska snart snöra mej i säng.
Kanske tidigt tycker ni, men jag är så trött annars.
Eftersom jag ALLTID vaknar minst tre gånger per natt...
Jo, och angående denna influensa....
.... ska göra som Catja skrev, ha handsprit hemma och stående i hallen.
Och så behöver jag ju inte ha med han bland stora folkmassor...
Och en sak till som jag kommit fram till idag, det finns dom som har det värre, Betydligt värre!
I natt ska jag iallafall försöka att inte oroa och nojja mej!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi ja mitt första intryck var "ååh, så liten och söt". Men efter att ha kört den knappt tre mil så kan jag säga att jag gillar den inte.

Den är rymligare än man kan tro och den ÄR söt. Men det är ingen styrservo och man sitter helskumt i den.

Tycker du ska ta med din karl och provköra den, så får ni avgöra själva :)



Natti natti!

2009-09-03 @ 23:19:38
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Elin

Smart idé av catja med handspriten måste jag hålla med om. det ska jag också införskaffa.

Han är snart 3½ månad. Känns som han varit här en evighet och alltid funnits i vårat liv samtidigt som att han kom i förra veckan, skumt men väldigt mysigt. :)

2009-09-04 @ 10:47:44
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Handsprit är mycket bra! Har försökt införskaffat det hit hem men tar ju så länge innan man får fingrarna ur *****. Nu är det nära....!:)

2009-09-04 @ 11:24:13
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0