Sovmorgon! Riktig sovmorgon!

Gissa när jag har vaknat idag????
11.15! Helt otroligt!
Fick panik när jag såg vad klockan var.
Älsklingen tog Gumman när han kom från dagis, så jag har sovit helt ostört... SKÖÖÖNT!
Tack underbara du! Älskar!
Visserligen har jag varit vaken varje timma i natt och matat Gumman.
Eller efter kl 01.30 så matning i princip varje timma.
Hon sov på soffan tills dess och jag hade inte mage att väcka henne... sååå....
Jag får skylla mej själv att det kronglat i natt. Har inte matat "färdigt"... utan låtit henne somna vid tissen och sen lagt ner henne i sin säng.

Nå, utvilad är jag i alla fall.
Gumman är också utvilad.
Hon ligger klarvaken här brevid mej.
Vi ska klä på oss och gå ut på gården och hjälpa Älsklingen att plocka undan inför vintern.
Nu har ju verkligen hösten kommit!


Bilderna är tagna av min Älskade när han och Lilleman var på cykeltur förra veckan...

Så, nu på med kläderna, och ut i friska luften.

KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

det är så himla fint där, speciellt när det är helt spegelblankt! :)

2009-09-29 @ 13:51:31
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt med lite sovmorgon!

Väldigt fina bilder P har tagit, hösten är verkligen på intågande ser jag :)

2009-09-29 @ 14:25:46
URL: http://fancyfacts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0