Yes!

Det blev en liten promm!
Och det var en liten kille här hemma som vart så glad när jag frågad eom vi skulle gå ut med vagnen!
-Gona! Jacka! Keppe! (Skona, jacka, kepsen)

Och skönt var det ska jag tala om...! Härligt!
Men det var så lite folk i farten så det var inte så kul att promma, så vi gick förbi farmor min och hälsade på.
Och det var uppskattat ska jag tala om.
Hon vart så glad så glad.
Och piggare och gladare blev hon ju längre vi var där! Det är härligt att se.

Jag och farmor fick oss ett gott skratt när Lilleman ville se hennes mage. :-D
Och han gav sej inte. Han skulle verkligen se den...

Nu ligger han och sover.
Han ska ju på dagis imorn så då måste han ju vara utvilad.
Älsklingen jobbar förmiddag, så jag har hela dagen för mej själv... vad ska jag då hitta på månne?
Förslag?

Nu ska jag lägga undan datorn och kolla lite TV.
Hoppas ni haft en bra söndag!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Catja

ihihhiihhi!! SÅ SÖÖT HAN E!!! Som ett litet troll! Gullungen!

2009-09-06 @ 20:50:45
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0