Igår var en riktig utedag.

Vilket härligt väder det var igår va??
Så skönt att vara ute på gården.
Vi skottade av altanen för 3:e gången... och igår var det riktigt tungt eftersom snön var så himla blöt...

Nu hoppas vi på fler fina dagar så man kan sitta där ute.

Titta vilka coolingar!



Alvin hann med både det ena och det andra.
Åka bob.
Köra skoter.
Skotta snö.
Slå pannan i skoterpulkans hörn.
Sparka.
Rida på en vacker snöhäst.



Fast Alvin tyckte mer det likande en björn. Så det fick bli en snöbjörn... :-)
Dom hann  även med en sväng till Linus.
Jag och Lovisa stannade hemma.




Det var lite bilder från gårdagen.
Glömde ju kameran när vi var till Siknäs pimpeltävlingen och till Kalixmiddag, så det är fotat med Älsklingens telefon.
Ser sen om det är nåt som duger till nåt.

Trevlig Måndag på er!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Desireé

man skulle ha varit smart å skottat innan snön blivit såhär tung... men men. :)



men det är ju en bra takt 1 kg i veckan. jag har gått ner alla kilona utan att jag gjort nåt, men man ser ju inte direkt ut som innan. :D man skulle ha velat bli lite fastare om man säger så :) gick ju upp 25 kg lite drygt.. så jag hade en hel del! hur mycket gick du upp? (får man fråga det? )



jag klarar inte av alla dessa dieter, körde GI en gång men blev så seg av det när man inte fick i sig några kolhydrater. sen körde jag cambridge, den funkade riktigt bra - men en tuff första vecka! träning och motion och mindre mat tror jag är det bästa receptet. :)

2010-04-06 @ 16:49:09
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0