Äntligen!

Yes!
Har äntligen fått rensat ungarnas kläder!
Det blev en hel del som åkte i kartong och sen vidare till Syster...
Nu ska jag sätta mej ner och beställa tror jag. Kanske jag måste fråga Älskade först.
Men byxor är verkligen nåt som Alvin behöver! Jisses!
Det är ju nyss jag beställt en massa kläder åt han. Hittade ett par byxor som jag nyss beställt i storlek 92 som han aldrig använt... :-(
Och förmodligen kommer han inte kunna ha dom länge till. Han har ju blivit så lång helt plötsligt tycker jag. Bara hoppat över storlek 92...
Okej, vissa 92:or kan han fortfarande ha... men det är på håret.
Name It har ju jättefina kläder till bra priser, så jag ska sätta mej ner och kolla deras kläder.
Gumman behöver jag inte beställa till. Till henne finns det kläder i ALLA sorlekar! :-) Tack snälla syster!

Okej, nu vart det mycket barnkläderssnack... :-)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0