Härliga måndag!

Började med att Älsklingen väckte mej just innan 9.
Då hade han bakat scones... Mmm! Finns det nåt godare på morgonen, än nybakt bröd och the?? *tack snälla du*
När ungarna gick och la sej med Älsklingen, passade jag på att åka iväg och träna.
Hur lugnt som helst på gymmet...

Visst är det stökfullt med folk...? hihi!
Det är så skönt och träna när det är lite folk... då kan man lulla på i egen fart.


Nå inte nog med att jag tränat på gym...
Efter lunchen här hemma så spelade jag och Gossen hockey.

Gubben är väldigt noga med att man måste ha hjälm när man spelar hockey... :-)


Lilleman har lite feber nu.
Men han vill inte ligga still... hmm... försöker få han att ligga och vila på soffan, men inte det.
Gumman har haft ont i magen... men jag tror hon har fått ut det nu. Det luktar...
Så jag måste kila iväg och byta blöja.

Hoppas måndagen fortsätter i samma positiva anda!

KRAM

PS! Med tanke på att jag hade över 40 läsare igår... så är det konstigt att ingen hjälpt mej med partylåtar.
Snälla ni, hjälp mej nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0