Måndag.

Jahaja... ny vecka.
Har hunnit med en promm ner på Bokan en sväng och köpt pärmar.
Måste börja sortera upp lite papper nu.
Vi har ju inget kontor än, så därför var jag ute efter lite snyggare pärmar, eftersom att dom kommer stå framme. Det fick bli helsvarta. Det duger.

Imorse var det trevligt att sätta sej till bords för att äta frukost.

Snittblommor. Tulpaner. Köpte dom till mej själv igår. :-)
Blir så mycket trevligare!

Måste visa bilder på Gumman. Hur cool hon kan vara. Sötungen!

Är hon inte hur söt som helst!

Coolingen!

Okej, nu ska jag ta och fara och handla.
Vi ses och hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken cool brud!:D

2010-02-01 @ 20:48:06
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Desireé

Jag hade tänkt vara mammaledig fram till september oktober någon gång? Har än så länge bara tagit ut 2 dagar i veckan, men det blir mer sen när vi flyttar. Hur ska du göra?



Det skiljer inte så mycket mellan dem då :) kul! Har hon börjat vända sig och sånt än?



Roligt att få renovera. Jag skulle också vilja göra det men känner att tiden inte räcker till, så jag är glad att vi hittat ett hus i min smak så man inte behöver renovera så mycket. Har någon fundering bara på att ändra nån vägg så att det blir lite större sovrum... men vi får se.. sen blir det väl nån fondtapet nånstans.



Huset ser ut såhär invändigt http://bdee.blogg.se/2010/january/hus-agare.html



kram

2010-02-02 @ 09:40:23
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0