Trött

Vet ni...
Jag har hamnat i en svacka då jag bara är trött, trött, trött...
Orkar inte med någonting.
Skulle nog kunna sova flera dygn om jag fick.
Troligtvis så har det att göra med att det är sjuka barn här hemma, så man sover inte riktigt ordentligt...
Alvin är på bättringsväg... men nu när han börjat på dagis igen, så drar han säkert på sej nåt skit igen.
Lovisa hostar fortfarande... :-(
Hon ska ju få 5-mån-sprutan på torsdag, men det går nog inte med tanke på hostan och snoret...
Annars då?
Trött.
Trött.
Ja, bara trött.
Men förhoppningsvis så går det snart över.


Men trots allt detta så har jag världens härligaste, underbaraste och bästa kids.♥ :-)

Varit till Kalix en sväng idag och handla lite kläder med Stina.
Blev en tunika, oversize-topp och en skitsnygg jeansjacka!
Så nu tror jag allt är färdigt inför helgen då det blir att åka till Levi.

Nä, vet ni... nu är det sängen som gäller.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka FIINA bilder!!! Måste vara en riktigt bra fotograf!! HAHA!!:)

2010-02-17 @ 08:18:17
Postat av: Jenny

Ha det super kul nu i Leevi! :D Sup och svälj och trevlig helg brukar man väl säga. :P

2010-02-17 @ 11:59:31
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: therese

HEJ! till veckan, någon dag då ni är hemma & har lust för besök så tänkte jag och elin komma förbi, med en liten pressent till Alvin.. bättre sent än aldig va? :) hoppas ni har de bra. KRAM!

2010-02-17 @ 17:56:56
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Desireé

Krya på er. Hade ni kul i levi förresten? :) kram

2010-02-22 @ 18:38:10
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0