Äcklad

Alltså.
Alla som känner mej, vet att jag är en gottegris... det sticker jag inte under stolen med.
Men hur ska jag bära mej åt för att kunna låta bli allt som är sött och gott??
Och sen när jag tryckt i mej så blir jag bara äcklad...
Åh, måste se till att träningen kommer igång snarast!


Från hemsk sak till en annan.
Idag när jag satt i soffan och kollade TV så fick jag sån där värk i ryggen som jag hade när jag blev inlagd så många gånger i slutet av den senaste graviditeten.
Och när jag kände denna smärta (som inte var på långa vägar lika hemsk som den riktiga, men det påminde om det) blev jag alldeles iskall i kroppen!
Rädd!
Panikslagen!
Konstig känsla... huu... hoppas verkligen inte att det är nåt ryggbesvär på gång!

Nu måste jag nog nanna kudden så jag orkar upp imorn.

Gonatt och KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor Päivi

Tur att jag inte är ensam om att äta MASSOR av godsaker... =))

Jag har ju inte ens möjlighet att bli av med mina fläsk, eftersom jag måste ta det lugnt än :/

2010-01-14 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0