Härlig dag!

Vaknade 8.
Alvin var lugn denna morgon och hela familjen låg i sängen till efter 9!
Visserligen var Alvin upp lite då och då och lekte...
När vi ätit och klätt på oss, bar det av ut på prommis. (två dagar i rak!:-) )
Tänkte att vi skulle gå till Hampsänke och åka bob, men snön var inte så pass hård att det gick att gå dit... så vi fick knata över isen istället, så det blev en ganska lång prom.

Så härligt det var!

Bara synd det där med snön... :-(
Jag har ju lovat kidsens farmor att visa Alvins nya mössa.
Han var inte så pigg på att vara med på foto... så det kanske är liiiite tillgjort... Hihi!

Jag är jättenöjd med den!
Bra mössa till bra pris!

När vi kom hem från prommisen så var det dags för Lillen att äta och sen sova.
När han somnat så började jag och Älsklingen med skrotrummet. Äntligen! :-)
Och vi fick faktiskt städat bort en hel del! Till och med att vi började riva tapet!!
Alvin hjälpte till när han vaknade...



Pappa har också varit förbi här idag... som vanligt.
Imorn blir det Leos lekland med Sofie, Tesse och ungarna. Ska bli kul.

Nu bjuder jag på en bild på en sötunge som ligger här brevid mej och pratar med sina fötter! :-)
KRAM


Och en till bild på syskonen... den är lite äldre, men dom är så fina MINA UNDERBARA!♥


Kommentarer
Postat av: therese

ojoj vilka snyggingar!

får komma förbi någon dag till veckan kanske, har ju hamnat i någon form av kräksjuka eller nått. men har inte spytt sen söndag natt. men vill absolut inte smitta er så det är bättre att vänta lite längre än för kort :) KRAM

2010-01-13 @ 15:44:49
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: farmor

Mössan är verkligen snygg! Men kidsen tar priset =)

Alvin, pappas lilla hjälpreda, och vilket brett o sött leende Lovisa har <3

2010-01-13 @ 18:30:11
Postat av: Jenny

Jo, det var fint.jag hade bums kunnat flytta in men Joni tyckte det var för nära grannar och joo iofs.. men jag är nog lite mer lätt anpassad kanske.. Okej, då ska jag fundera. Det är ekonomin som är problemet då jag far till hemavan någon helg innan. Vilka är det som far förresten :P men jag medelar imorrn! Kramixxx

2010-01-13 @ 19:13:32
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0