Hemma igen

Vistelsen i Finland var jättebra!
Skönt att komma bort hemifrån ett tag...
Men ni ska veta vilken trevlig överaskning vi fick när vi kom hem!
Inget vatten!
Det hade frysit i ledningarna.
Så idag har Älsklingen varit nere i grunden i princip hela dagen och försökt tina upp.
Och till slut lyckades han! Tur!

Har inte hunnit med så mycket sen jag kom hem så jag lägger in lite bilder istället för att skriva om ingenting.


Jag och Jenny var väldigt lättroade en kväll när vi inte hade så mycket att göra... :-)
Lovisa ser inte lika lättroad ut! Hahaa!

Hårdingarna Alvin och Joni. :-)

Sötsessan!

Mitt fina hår som Jenny fixade på nyårsafton.
Måste nog införskaffa en plattång så man kan göra sej så fin i håret!

Alvin såg raketer tidigare på dan och han gillade det varkligen så vi var tvungen att väcka honom vid midnatt när dom pangade en massa raketer.
Synd att jag inte filmade.
Jag kan inte beskriva med ord hur lyrisk han var! Han visste nog inte ens själv vad han skulle ta sej till! :-)

Konsigt är att i denna lilla by var det mycket finare raketer än jag sett i t.ex Levi!
Dom var jättefina!


Tack ännu en gång Jenny för att du fixade håret så fint!
Och tack farmor och Ukko-Pekka för allt!

KRAM

PS! Farmor, jag ska lägga ut en bild imorn mest troligt på Alvin med nymössan... :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Thihi såå fiiiina vi är:D! Jo jag vet det är en väldigt dyr affär denna, men fina grejjer jalla fall:)

2010-01-07 @ 09:27:50
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Farmor Päivi

Tack själv!!!! Älskar er! <3

Ukko-Pekka berömmer er varje gång ni far, "hur lyckligt lottade era barn är, som har så fina föäldrar. Ni verkligen bryr er...det är inte så vanligt", säger han! Och jag kan inte göra annat än hålla med han. =))

2010-01-07 @ 10:06:11
Postat av: farmor

Hipp, hipp, hurra!!!!

Grattis till Alvin 2år idag!

2010-01-07 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0