Lyxigt värre!

Passade på nu när Älsklingen jobbar.
Lyxfrukost!
Inte för att jag tror att det rör honom i ryggraden, för han skulle aldrig sätta det i munnen... :-)


Så otroligt gott med löjrom! Och det är verklign lyx för mej. Äkta Kalixlöjrom får man inte varje dag!

Till detta, en kopp the.
Dessa thekoppar har vi fått av svärmor.
Måste säga att jag har använt dom flitigt. Roligare och godare att dricka the från riktiga the-muggar.

Nä, vet ni vad... tvätten viker inte sej själv...
Och jag måste göra det nu så att vi kan åka iväg till Kalix när barnen har sovit.

KRAM

Kommentarer
Postat av: JEnny

Men gud förbannat vilken LYX med löjrom!!! :)

2010-01-16 @ 12:22:28
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Theresa

Vad fuskigt! Jag vill oxå ha löjrom:/

Hos mig viker sig tvätten i alla fall av sig själv, tror jag, för jag viker den inte... ;)

2010-01-17 @ 16:18:49
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0