Man blir så less

Alltså, när man har skrivit ett helt blogginlägg och sen försvinner det... *suck*

Jag har en Vilding här hemma! Vildare får man leta efter... :-)
Tur att han ska på dagis imorn så han får leka av sej. Det är ju ändå över 5 veckor sen han var sist.
Får se hur det går att lämna han då...?

Igår var vi på kalas. Dennis blev hela 2 år!
Dessa "små" gossar har blivit så stora! Tiden går så fort...

Gissa vad min Gosse har lyckats med...?
Han blev väldigt tyst inne i TV-rummet när jag stod och lagade mat. Så jag förstod att nåt var på gång.
Mycket riktigt, Lilleman stod och målade altandörrens fönster med krita...
Han brukar stå där och titta på alla skotrar som kör förbi, så jag trodde först det var det han höll på med!

Nu måste jag fortsätta underhålla den Lille. Gumman ligger äntligen och sover.
Sammanlagt har hon kanske sovit 40 min på hela dagen, så hoppas hon sover ett bra tag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: farmor

Lilleman är pappa upp i dagen!!

Hans pappa målade nämligen HELA toadörren med kritor, när han var liten och väldigt sur, hihi...

2010-01-18 @ 18:04:31
Postat av: Stina

Haha.. Ajja bajsing, Alvin måla papper!!! Haha.. de var veckans kommentar:)

2010-01-18 @ 18:55:24
Postat av: Sofie

Åh, va fin din blogg har blivit :)

Gillar designen!

2010-01-19 @ 23:19:35
URL: http://facyfacts.wordpress.com
Postat av: Jenny

Ojojoj, inte dåligt med beundrare :) Du får ge charmtrollet och hans syster en stooooor bamsekram från oss!

2010-01-20 @ 20:18:48
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0