Måndag kväll

Jahaja, då var det alltså ny vecka igen.
Trevligt trevligt! :-)

Helgen har jag tillbringat tillsammans med syster.
Hon och Linus kom hit på lördag förmiddag. Karlarna for med dom större barnenLeos Lekland.
Vi hade det så trevligt här hemma med småttingarna.



LINUS & LOVISA
När karlarna kom hem från Luleå och barnen ätit så åkte vi tjejor med kidsen till Kalix.
Karlarna skulle på 30-års fest.
Vi hade en trevlig tjejkväll. Såg TV, käkade chips och surrade.
Var inte i säng förrän vid 1 nån gång. Det är nästan ett rekord för mej sen jag fick barn. :-)
Söndagen innehöll bus i massor.
Och på eftermiddagen när gubbarna vaknat till liv och kom till Kalix blev det tacos! Mmm! Så gott! Det var evigheter sen jag åt det!
Väl hemma så blev det inte så mycket gjort.
Var i säng rätt tidigt.
Jo! Skaffade Spotify igår, så det pysslade jag och Älsklingen med. :-)

Imorse har Alvin och jag vaknat före 7... *gäsp*
Var så trött, så trött!
Har hunnit med:
°Boka dop
°Avboka tandläkaren
°Vila lunch tillsammans med ungarna
°Ätit lunch med Alvin och far min
°Tvättat två maskiner + hängt det
°Skalat potatis och morätter till korvsoppa
°Gett Lovisa potatis för första gången!

°Varit på 2-års kalas
°Ätit middag
°Hela familjen har bastat. (Lovisa fick sitta i sittern utanför...:-))
°Bädda rent i Alvins säng
°Målat vitrinskåpet ett varv till
°Och nu sitter jag vid datorn
Resten av familjen ligger och sover.
Jag ska väl strax gå och lägga mej jag med. Men tänkte vänta tills Gumman vaknar så jag får mata henne innan jag somnar.

Jo! Jag var ju och tränade (i Råneå) i fredags med Ann-Mari. Sååå kul!
Har haft sån träningsvärk i bröst, armar och mage... Tyvärr inte så mycket i benen, så det betyder att jag måste ta i mer med andra ord! :-)
Imorn blir det igen. Med Ann-Mari och Robert.

Förresten, Alvin har börjat med att säga MÅSTE. Väldigt mycket.
- Alvin måste tacklas nu.
- Alvin måste städa nu.
- Alvin måste spela hockey med hjälmen.
Nästan i varje mening använder han måste... hihi! Det låter så kul!


Ha det bra!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååååhhhh. lyx med bastu. Och gött med träningsvärk! :D

2010-01-26 @ 09:06:50
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0