Har inte så mycket att komma med...

...
Lovisa är lite sjuklig.
Feber igår kväll och lite idag. Men natten har gått bra iallafall... Hon vaknade en gång vid halv tre-tiden...
Idag har vi inte gjort så mycket.
Kicki och Dennis har varit hit. Älsklingen har klippt gräsmattan och jag har bara latat mej... hihi... kanske inte bara... :)
Igår var vi till Kalix och hämtade mina kläder från helgen. Lämnade allt där när jag åkte hem på lördag natt.
Vi var in på Dressman och köpte Älsklingen en kostym till brors bröllop.
Sååå fin min älskade blev! Mmm!
Måste verkligen hålla fast vid han om det finns singeltjejor på bröllopet... :)
Och hur trevliga som helst på den affären! Så kul att handla när personalen är så trevlig!
Tror jag äntligen har hittat klänningen jag ska ha på mej... Så nu ska jag bara klicka hem den!

Annars då?
Som sagt inte så mycket att komma med...
Som vanligt.
Städar. Plockar. Diskar. Ser TV. Leker. Ute. Trött.

Bilder från i helgen finns på min picasa... :)
Det var en kul kväll... men dagen-efter var INTE rolig. Blir nykter både midsommar och Törepuben. Tycker inte det är värt att må så dåligt som jag gjort!! :)
Finns mycket annat jag kan roa mej med!
Så kika in och kolla bilderna. Tack Anne för dom! :)





 

Nu ska jag hoppa i säng.

Imorn blir det att olja in sandlådan och fylla den med sand!
Äntligen har Lilleman fått sin sandlåda!

KRAM


Kommentarer
Postat av: JEnny

Jaha ja och det som var såååååå viktigt att man skulle med på törepuben :(

2010-06-23 @ 17:08:03
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Theresa

Nä det är aldrig roligt dagen efter - och ju roligare man haft dagen före desto värre är det dagen efter. Jag bestämde ju mig att skaffa barn dan efter Dessos 30-årsfest när hon kom till vår stuga och såg sååååå fräsch ut (och hon var ju gravid med Linus då i slutet av augusti) så då vet du hur jag kände mig..

2010-06-24 @ 14:36:34
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0