Bara snabbt såhär innan jag börjar plocka här hemma

Killarna for alldelens nyss iväg på skotern till morfar.
Lovisa ligger i jollrar här brevid mej, och jag ska snart börja plocka i tvättstugan.

Förmiddagen spenderade vi ute. Jag och ungarna.
Älsklingen sov. Det är nattvecka nu.
Efter dryga timman och en välldans massa svett så gick vi in.
Jag ska tala om för er att det var inte det lättaste att skotta.
Det hade drivit som bara den. Så på vissa ställen var det en meter snö.
Men jag gav inte upp! :-)
Matdags när vi kom in.
Och sen var klockan dags att sova.
Jag, Lovisa och Alvin. Allihopa sov i ca två timmar. SKÖNT!
Fast jag har varit ganska utvilad på morgonen.
Lovisa har fått sova brevid mej hela natten och då har hon inte bråkat nå, så egentligen hade jag kunnat sova hela natten ostört, men då har ju Lilleman vaknat och ropat på pappa... :-S


Igår for vi iväg på hockybanan för att Alvin skulle få testa sina skrillor...









Skridskorna satt inte på så länge, men han provade iallafall... Bättre lycka nästa gång! :-)
Det var så hiskeligt kallt, så vi var inte alls länge.

Sen for Älsklingen iväg och tatuerade sej och jag började möblera i sovrummet.
Blev nöjd. Bilder får ni en annan dag.
Nu MÅSTE jag börja plocka.

KRAM



Kommentarer
Postat av: Martin

Snart är han i elitserien om han börjar så här tidigt

2010-03-01 @ 20:39:34
Postat av: Niklas

Har han redan börjat i nhl?

2010-03-01 @ 20:40:51
Postat av: Jenny

Farbror Joni vill också åka skridskor! :D Kanske en sväng på isvägen någon dag blink blink

2010-03-01 @ 20:53:19
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0