Middagstips kanske?

FRUKOST: Äggröra och 4 skivor bacon
LUNCH: Tacosallad
MIDDAG: Fisk med örtmajonäs

Jag gillar inte konstiga grönsaker. Bara det vanliga... typ sallad, gurka, tomat och paprika.
Men idag provade jag faktiskt sparris och broccoli. Nå, broccoli var ingen nyhet, men sparris har jag inte testat tidigare... Inte gott. Men inte så farligt heller... ganska kul att testa nya grejor faktiskt.

När Älsklingen vaknade idag, blev det träning med Mojjan.
Uch, så otränad man har blivit igen när man har slöat endel...
Men jag tog i för kung och fosterland...! Skönt!

Lillemans ögon verkar vara bättre.
Har inte runnit så mycket nu ikväll.
Köpte våtservetter för ögonen när vi var i Råneå. Så nu tvättar vi ganska ofta så att det snabbt försvinner.

Har hunnit med att damsuga nu på eftermiddagen.
Fast orken egentligen inte fanns.... men nån måste ju göra det.... *suck* Ett ont måste.

Mina små troll sover sen två timmar tillbaka.



Älsklingen har farit på jobbet.
Jag har kollat TV.
Min favoritkarl i rutan har ju kommit tillbaka nu. ARGA SNICKAREN.
En riktig karl! :-)
Vem är eran farvoritkarl på TV?
Ett nytt program som jag börjat följa är ju Cougar Town!! :-D

Oj, man får ju skratta sej genom hela programmet! Det har blivit en ny favvo-serie! :-)

Nä, nu är det nog slutskrivet för mej. Bara onödiga grejor...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Theresa

Sparris är ju jättegott:) Älskar det!!!

2010-04-01 @ 21:54:39
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0