oj så trött

på morgonen for jag och kidsen iväg med Stina och Tindra till Luleå för att besöka Leos Lekland.
klockan rusade iväg och helt plötsligt var klockan 13...
blev även en tur på Coop.
"fyndade" 30-pack ägg för 20-lappen...! det går ju en del ägg här hemma! :-)
och så blev det lite annat också förstås!

hemma igen så hade boken min kommit. så jag bläddrade igenom den och kollade in vad det nu blir att äta i 30 dagar! :-)
vissa rätter kommer jag ALDRIG att sätta i munnen, men man behöver ju inte det.
sen kom Robert och Mojjan och plockade upp mej, och det bar av mot Råneå för ett träningspass.
välbehövligt!
vågar inte ens nämna när jag var sist och tränade! SKÄRPNING!

när jag kom hem blev det mat och plocka undan i köket.

alltså, jag är så trött sååå....
nu blir det sängen.
bilder från Leos kommer nog imorn...

GOD NATT
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0