Ojsan

Är visst ett tag sen det blev att blogga härifrån Blåhuset...
Fredag hade jag och Älsklingen mys (nu för tiden är det annars sängen som gäller redan kl 20).
Så det blev att kika på Så Ska Det Låta och dricka några glas rött.
Verkligen mysigt att för en gångs skull sitta i lugn och ro tillsammans!

lördag åkte vi till Luleå och hälsade på Syster som fyllt år.
Där bjöds på oxfilé, potatisgratäng, sallad och en massa vin.
Tack alla för en trevlig kväll!
Min morgon att stiga upp med kidsensöndag, och jag kan ju meddela att det inte var sååå kul!
Men men.... är huvudet dumt så får ju kroppen lida, sägs det ju! :-)

Systerdotter Julia

Systerdotter Elin

Systerdotter Emelie

Systersonen Linus

Guldklimpen♥

Hjärtegull♥

Par 1

Par 2

Par 3

Busungar

Strax god mat!

Spel!!! Sååå kul! (Älskade var kanske inte den bästa den kvällen!)

Ja, det var verkligen en trevlig kväll!
Och ett stort tack till Julia och Elin som var så duktiga med ungarna!

Söndag fömiddag blev det ett besök på Storheden.
Oj, mycket barnkläder kom med hem. Både till Lovisa och Alvin.
Till mej blev det sunbrills och hängslen (äntligen! Har letat och letat efter hängslen)
Men vi hade trevligt jag, Desso och Elin.

När jag kom hem från Luleå, så blev det ett snabbt besök till SiknäsTupperwere-party.
Snabbt hem. Middag hos svärfar (måste jag nämna att det blev thai...? :-)).
Sen kom Catja, Elise, Charlie och Teija.
Så länge sen man så Hjärtat! Saknat henne enormt!

Så lite trött var man igårkväll...
Somnade nog just efter 22-tiden...


I natt har Alvin börjat hosta igen. Torrhosta denna gång... :-(
Hade lite feber efter förmiddagsluren.
Men han har ändå vart ganska pigg, förrutom att han nästan inte ätit nåt.
Han har nog förmodligen ont i halsen.
Och Lovisa har ont i magen.
Förmodligen från vällingen... har gett henne plommonpuré på eftermiddagen, och det gav lite resultat iallafall...

Ska snart hoppa i duschen.
Detta blev ett långdraget inlägg, men det är ju upp till var och en och läsa... :-)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ja, trevligt var det. Men kan jag nämna att jag var i säng vid 8??? Det kostar på orken när man har många barn och valpar i huset... Glöm föralldel inte bort att ni ska hämta Holger om några veckor;)

2010-03-23 @ 08:37:00
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Jenny

Det är riktigt roligt det där spelet, har kört det med Anneli och peter några vändor, men blir lite svårt tillslut att förklara efter några öl, thihi. Synd att jag missade maten i söndags, kan tänka att det var nam nam. Och hälsa tillbaka till sötnosen Alvin!

2010-03-23 @ 10:01:47
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0