Mammaträff

Igår morse klädde jag och Gossen på oss ordentligt.
-25 grader ute, men vi hade ingen bil så det var bara att knalla till mammaträffen.
Måste faktiskt säga att det egentligen inte var så kallt. Solen sken och sådär, det var lite skönt!!

Alvin, Samuel och Dennis
 

Lova, Dennis, Engla och Alvin.
Ser ni bänglaren Alvin?
Herre Gud hur ungen har börjat klättra på konstiga ställen!!! :-)

Samuel
Jössös vad han hade växt sen sist jag såg han. Och ände är det bara typ 3 veckor sen.

Efter träffen för jag och Alvin till Helen där vi satt och surrade en massa.
Klockan hann bli mycket och Alvin blev jättetrött så vi gick hem.
Väl hemma så var Gossen sååå trött!
Han somnade inom 20 sekunder från det jag la ner han.
Och det händer inte ofta!!!

Gjorde väl inte så mycket mer igår.
Lagade mat och lekte med Prinsen. Han var alldeles vild och galen igår! :-)
Så roligt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag och Alvin var ju till Kicki och Dennis i måndags. Blev där nästan hela dan!
Hon var så snäll och bjöd på ungspannkaka!! Mmm!! *tack tack*
Lillkillarna lekte hela tiden vi var där.

Här tror jag Alvin leker titt-ut med Dennis. :-)

Här är han go...

Dennis hade sina nya skor på sej. Turboskor! :-)

B U S U N G A R ! ! !
~~~~~~~~~~~

Idag ska jag och Alvin, Kicki och Dennis och Frida och Gustav till Jennie och Robin.
Ska bli så kul att träffas igen.
Nu är det ju flera veckor sen jag såg både Robin och Gustav!

Hoppas ni får en trevlig dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ceit

Du är utmanad! :)

2009-02-23 @ 09:19:32
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0