Rantat runt...

Imorse har vi också vaknat vid 6-tiden, men Älsklingen tog hand om Gubben i sängen. Dom steg inte upp, för det är lte väl i tidigaste laget!
Men efter 8 steg vi upp hela familjen och åt frukost.
Sen lallade vi på här hemma lite.
Och vid 10-tiden åkte vi till Luleå för att besöka Storheden.
Lämnade av Älsklingen hos Monkey vid halv 1-tiden och jag och Gossen styrde tillbaka mot Töre.
Men vi passerade Töre och fortsatte till Kalix för att hälsa på familjen Rova/Lindvall.
Där jorvades det på med småkrypen och sen fick vi köttsoppa med klimp!!! Mmmm!! *tack fina syster!*
Gossen åt också köttsoppa och han gillade det med!
Han gillar hemmalagad mat betydligt mycket bättre än burkmat. Han äter typ dubbelt så mycket!
Nå, efter maten så var det bara för oss att fara hem.
Gossen var så otroligt trött. Sovit lite på hela dagen.
Var och hämtade upp pappa när jag kom till Töre så att han kom hit en stund och tjorvade med Gossen medans jag fick gjort lite annat här hemma.
Men han var så trött före 18 så jag fick värma han välling och sätta på han pyamas.
Tänkta att han skulle däcka på en gång, men icket.
Han lekte med morfar på soffan och var sådär riktigt busig. Ungefär som Emil i Lönneberga. :-)
Ja, ni skulle ha sett han!
Så busig har jag nog aldrig sett han!
La han innan 18.30 och tänkte att nu tusan kommer han att somna på en gång!
Tror ni?
Nope, tog ungefär 20 minuter innan han somnade.
Han var så lugn där han låg i sängen, men var 7:e minut fick han nåt ryck och blev busig.
Men när han väl la sej bekvämt så somnade han inom 1 minut.

Jag ska inte göra nåt. Trots att jag behöver diska. Men nej. Jag ska bara se på TV.
Om det nu är nåt på TV idag.
Kanske att jag ser nån film annars.
Nå, mina vänner. Hoppas ni har haft en bra dag!

KRAM

PS! Nu ska vi hålla tummarna för Obama så att han kommer att fixa till allt som Bush har ställt till med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0