Julen närmar sej...

Nu är sista julbordet avklarat innan det "riktiga" på julafton.
Igår var vi en massa folk hos syster i Luleå.
Vi tog jultallrik från Smaka i Luleå, lite besviken är jag på maten... hade hört att det var så god mat, men.... nja, dålig var den inte, men inte heller den bästa....
Men det gick ner iallafall! :)


Efter maten var det dags för jultomten.... många barn som var så spända! :)


....medans vissa var livrädda!

Stackars lilla... varje gång hon tittade på tomten började hon skrika.... :)
Kanske för att tomten inte var den vackraste! :D

Fast det fanns ju söta nissar där också!

När tomten farit var det dags för lite lekar.
Jag var med i en som hette "Vem är bäst på Blow-job"... Det var meningen att jag skulle blåsa upp en ballong, snabbt och så mycket som möjligt.
Tyvärr så var min ballong för liten... blev sist.... :(
Och min Älskade var med i "Vem trär på den smidigast och snabbast".
Ja, ni skulle ha sett karlarna!!!! :D

Älsklingen var riktigt duktig på att ta på sej nylonstrumpisar! Snabbt gick det, och dom gick inte sönder nånstans! Det var verkligen skickligt.

Och kvällen avslutades med vinlotteri.
Gissa vem som kom på 3:e OCH 1:a plats?! :)
Så hem hade vi hela 8 stycken vinflaskor! Inte illa va? :)


Jo, gissa vad jag har lyckats med?
På torsdag när jag kom från Luleå med Jenny och ungarna, skyndade jag mej in för att lägga kidsen.
Jenny var så snäll och duktig och skottade gården... *tack tack*
Men...... när jag skyndade mej in så tappade jag min lur nånstans i snön!
TYPISKT!!
Va? Ja, det är ju min tur som vanligt....

Imorn blir det lite bak tror jag.
Chili-choklad och pepparkakshus. Om Alvin är pigg nog. Han har fått hemsk hosta.... hoppas det inte leder till annat....

Nå, nu ska jag kasta på lite ved, sen diska lite, slå på en tvättmaskin.... och så hoppa i säng förstås!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du vill kan du även göra kollagen större, finns till höger nästan längst upp en nöt man trycker på så kan man välja storlek.....Ha det så trevlit på pepparkaksbak jag skall skriva min SISTA tenta för iår idag, wish me good luck.

2010-12-20 @ 10:25:34
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tog ett tag för mig att klura ut hur man ändrade storlekarna på kollagen så jag tänkte att jag nämner det så vet du utifall att :)



Ingen aning faktiskt. Jag hoppas verkligen att det gick bra men måste jag göra om så gör jag om tills jag lär mig! Krammixxx

2010-12-20 @ 22:18:35
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0