Bloggtajm

Kanske jag hinner med ett snabbt inlägg nu medans barnen sover... :)

I söndags fyllde min Älskade år.
Gjorde en smörgåstårta dagen till ära!

Gott var det! Mmm!
Joni och Jenny kom och hälsade på.
Blev att prova nya spelet vi skaffat oss: Biggest Loser till Wii.
Jättekul!
Jag och Jenny körde snabbt några övningar bara för att testa.
Måndag hade jag ont i baksidan av låren!! Jiiisses!
Men tisdag, oj oj, min rumpa! Hooo! Jo, nog hade det tagit måste jag säga! :)
Sånt är ju alltid kul!

Annars har det nog inte hänt så mycket.
Alvin är ledig från dagis nu i veckan när det är höstlov. Vi har mest lullat på här hemma.
Tisdag var vi en sväng till Torneå när Älsklingen kom hem från jobbet.
Köpte nya skor till Lilleman. Kollade på en overall till Lovisa. Men köpte ingen. Måste se först i vilket skick overallen är som jag köpt på Tradera. Den borde komma idag.


Igår var Kicki med barnen hit.
Killarna och Lovisa busade på som vanligt.
Sen målade killarna igen med fingerfärg. Dom gillar nog att dom kan grisa en hel del med färgen! :)

Lovisa har "börjat gå". Hon går rätt mycket nu. Har hon bråttom så kryper hon, annars försöker hon gå för det mesta! Det är verkligen kul att se Lill-Strumpan stapla sej fram! :)


Nä, nu måste jag hinna göra en massa annat innan trollen mina vaknar!

KRAM




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fy fasiken, på tisdagen hade jag så ont i hela bene + rumpa. Kändes som att någon hade slagit dem gula och blåa. Fyyyyy vilken otränad degklump man är! Blir jobba för mig också i helgen, blir bra med pengar. Fin helg!

2010-11-05 @ 10:12:44
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0