*en massa svordomar*

Alltså, jag blir så förbaskat irriterad på våran dator!!
Kan ingen skicka en ny hit till mej, så man kan surfa utan att tappa tålamodet!!!!!!!

Allt är som det ska här.
Ungarna snorig och hostiga... som vanligt.
Jag jobbar hela denna vecka, utom helgen... det känns bra!
Men vi har hunnit med lite bus här hemma ändå.
Alvin har hunnit med det mesta i och för sej...
Han har kommit i nån trotts... *suck* ibland är det som om han tappat öronen.......
Och här för nån dag sen så fick han för sej att han skulle pinka på golvet i lekrummet när jag var upptagen med att byta blöja på Lovisa. Ja, vad säger man... alla barn kommer väl i trotts förr eller senare....
Men visst är han världens underbaraste kille iallafall! :)
Vi hade en fika-stund för nån dag sen när vi doppade en massa bragokex i mjölk. :) Det gillade han verkligen!

Vet inte hur många kex vi åt! :) Men gott var det. Och så påminde det så mycket om när jag var liten. Kommer ihåg att mamma plockade fram Brago och Mjölk när man kom hem från skolan när jag var liten... :)

Det har gått jättebra att lämna Alvin på dagis denna vecka.
Idag sprang han till och med själv till fönstret och sa att han ska vinka av mej när jag kör iväg med bilen. :)

Igår badade mina troll-ungar.
Och jag ska tala om för er att det var vatten i heeeeela badrummet! :)
Dom plaskade och skvätte och jorvade på i badet!

Vi behöver verkligen skaffa badkar nu. Snart (läs: nu) ryms dom inte tillsammans i badet... :)

När jag kom hem från jobbet idag så satt Gubbarna här: pappa, "Georg med jeppen" och Lången.
Tur att jag hade köpt fika, men Lången hade med sej Marias goda bakverk.... Mmmm!
Lovisa fick en mums-mums....

Syns det att hon badade igår...! :D

(hade nån konstig inställning på kameran... därför är bilden så ljus...)

När smårackarna ha vaknat ska vi käka och sen åka och hälsa på Kicki, Dennis och Alicia.

Ett tag sen vi sågs...

 

Det var allt från mej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0