Hem och vända

Kom hem idag mitt på dagen nångång.
Helgen i Luleå var jättebra!
Fredagen tillbringade vi hos Joni och Jenny. Blev bjudna på supergod mat!
Till förrätt serverades sallad på avocado, nektariner, chili, lime och rökt lax!! Mmmm!
Och varmrätten var en JÄTTEGOD tomatsoppa! Åh! 
Magen blev verkligen full! :)
Blev Idoltittande och kortspel för mej och Jenny, samt några glas vin. Karlarna spelad Fifa 11 och drack öl... :)
Tack snälla ni för allt!
Lördagen gjorde jag paj. Senare på middagen hos Theresa och Janne fick den mycket bra betyg.
Det var tomat, bacon, vitlök, rödlök och fetaost i... Tyckte själv också att den var god! :)
Där serverades även tonfisksallad med kikärtor (:S), löjrom, tunnbrödsnittar, räkor och bröd. Även den här middagen var supergod och trevlig.
Vit tre systrar satt och surrade.
Pekka var med Niklas på hockey.
Trevlig kväll med andra ord! :)
Imorn bitti när kidsen vaknar blir det att sätta sej i bilen och bege sej mot Suomi och hälsa på mamma min!! 
Så kul det ska bli!
Älskar att vara hos mamma och hälsa på. Då får man vara ett litet barn igen! :)
Så i veckan kommer jag inte att vara hemma.
Men det blir skönt att komma bort!
KRAM



Jo, stölvarna har kommit (tack tack!) och Alvin är vänsterhänt...:)

Kommentarer
Postat av: Stina

klokt barn!! ;)

2010-10-13 @ 14:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0