Snabb kycklingpasta

Var så himla hungrig.
Hade inget gott i kylen....
Åkte ner på affären.
Kom hem med:
* 1 påse pasta
* 1 grillad kyckling
* 2 creme fraice, paprika&chili och franska örter
(x-pris på ICA)
Hemma hade jag:
* färska champinjoner
* 1 grön paprika

Av detta gjorde jag en suuuuupergod kycklingpasta! Mmm!
Den godaste pastan jag nånsin själv har gjort. Dessutom på bara 10 minuter.
Så enkelt! :)
Stekte svampen, sen i med paprika och kyckling. Blanda med creme fraice, krydda med curry.
Sen i med pastan och rör om.
Vips, så var det klart! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor

Dräglar

Idag bestämde jag mej att nu ska det bantas här. Herre gud, alla mina kläder har KRYMPT!!

Ska på begravning på söndag...trodde att det är bara ta på kläderna jag planerade, men icke!!!! Har sökt flera dar nåt som jag ryms in i. Idag har jag äntligen hittat några trasor, som man kan gå på begravning.=/

Hungrig...men nu f*n ska jag bli mindre!!

2010-10-22 @ 21:22:22
Postat av: Jenny

Lät mummsifillibabba den!

2010-10-24 @ 15:55:55
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0