Björnspan

Onsdag.
Mitt i veckan.
Höst. 3,5 grader imorse när jag vaknade! Brrr....
Men samtidigt är det ju mysigt! Tända ljus och fönsterlampor. :)
Har ju hittat en lampa som jag vill ha i vardagsrummet.

Den är så fin! Och skulle passa så bra i mina fönster! :)
Från Clas Olsson, endast 200:-. Måste ta mej till Luleå och köpa två av dessa!

Igår var vi på björnspan (jag vet, pansjovarning! Hihi!). Men vi hade inte så mycket annat att hitta på så vi drog iväg. Och så blev det en sväng förbi i Långfors och hälsa på Georg. Vi hade sån tur att han hade nybakta bullar hemma! Oj, dom var verkligen goda! Mmm!

Idag blir det nog en promm med resten av familjen.
Det är ju soligt och fint idag!

Till helgen blir det att åka till Neistis. Alexander har fyllt år, plus att Bror-Hugo och Linus ska döpas.
Ska bli kul.
Och så ska brudbaret få fotona från bröllopet.
Här kommer en bild på dom iallafall.

Jenni och Micke.
Dom var så fina! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får gärna skicka bilder från vårt bröllop till oss, via msn eller nåt :) Tar tacksamt emot :)

2010-09-01 @ 15:34:01
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Är det så förbannat kallt nuförtiden???!!!! När tar vi bio??!!!! :D lramiix

2010-09-01 @ 18:49:06
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0