Bror-Hugo

Nu i eftermiddag har vi haft fin-främmande.
Nämligen fina Bror-Hugo... ja, okej, Theresa också, men han kan ju inte köra själv hit, så hon var ju tvungen att följa hon med.... ;)
Med sej hade dom cocos-bollar! Mmmm! Dessutom kom pappa min förbi också, och han hade med sej Magnum Mini. :) Massa gotta!


Bäst att passa på nu, med godsakerna, på måndag börjar jag med en ny omgång med Dukan-dieten.
Den funkade ju fruktansvärt bra för mej. Gick ju ner 8 kilo på 5 veckor.
Nu står jag still, men det är snart beach 2011, så ett antal kilo till kan väl avlägsnas från min kropp! :)

Nä, nu ska jag ta och se Big Brother som jag spelade in igår.
Sen är det ju Halv Åtta Hos Mig, Bygglov och så säsongs-premiär av Desperate Housewives!
Kvällen är räddad! :D


KRAM


Kommentarer
Postat av: jENNY

öööhhhhhh, är det där ALvin??!! :) Väldigt likt må jag säga.

2011-03-15 @ 20:57:07
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0