Lördag lördag lördag!!

Helg igen!
Visserligen så har jag haft "helg" under veckan, ledig tisdag, onsdag och torsdag...! :)
Då var vi upp till min bror och hans fina fru i Pello.
Blev bjudna på mat och bastu.
Ungarna busade massor!
Blev även att slinga håret lite, eftersom jag vill ljusa upp det till sommaren. Då ska man väl börja i tid! :)
Och så fick jag klippt mitt hår också, och jag blev jättenöjd!! Supernöjd!
Visst är det ovant, men jag börjar redan vänja mej.

Den osminkade sanningen! :D
Men det bjuder jag på, jag brukar ju inte vara så sminkad annars heller, så.....

Ja, nog ego-talk nu.
Annars har veckan varit fantastisk.
Mestadels så har vi varit ute.
Tisdag var vi med skoter till ett ställe som vi jämnt var till när jag var liten.
Kicki och kidsen följde också med.
Jag, Kicki och små-tjejorna åkte pulka och Pekka med stor-grabbarna på skotern.

Som vanligt var det nån som somnade i den guppande pulkan! :)
Och länge blåste hon på! Vi hann med att grilla, äta och fika, innan Fian behagade att vakna!

Jättetrevligt hade vi!
Och Lovisa, hon vågade minsann köra lite skoter efter att hon vaknat och ätit.
Hon var som Alvin först var. Livrädd för skotern, men nu släppte det. Och jag kommer ihåg att Alvin första gången också satte sej på skotern just här! Häftigt!


Idag har Älsklingen varit på jobbet.
Jag och ungarna har tillbringat hela förmiddagen hos Kicki, Micke och barnen.
Micke var ute med grabbarna och grillade hamburgare till lunch, oj, så gott! Mmmm!
Sen for Alvin till morfar och skottade snö med traktorn, men han var lite trött så han somnade i pappas knä när dom körde.... oj, oj, och ni ska veta hur pappas traktor från 1892 (typ) låter!!

Ja, nu ligger dom iallafall och sover.
Har kollat hockey, som jag egentligen inte är så intresserad av, men spännande var det!
Nu är det Melodifestivalen som gäller!

Trevlig kväll!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken snygging!:D

2011-03-13 @ 11:33:44
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jättesnygg frisyr! Roligt med lite förändring :)

2011-03-13 @ 13:19:43
URL: http://fancyfacts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0