Ny leksak

Jaha, då har Pekka gjort det igen... en ny "leksak" till Alvin.

Tror ni killen är något nöjd? :)
När jag kom hem från jobbet i lördags och han hade provat den för första gången, möttes jag av en tokglad liten buse:
- Mamma, mamma! Jag har gjort donuts! (munkar på svenska :D).
Då hade han kört runt runt och spunnit ringar!! Han är då bara den goaste grabben som finns! ♥♥

 

Hela helgen har bestått av jobb. Men den har gått otroligt fort!

 

Idag har det varit ledigdag, och då passade jag och Kicki på att åka till Luleå för att inhandla lite vårkläder till kidsen.

Men jag måste ju säga att nog är det utplockat. Så ni som måste inhandla såna kläder, skynda er!
Kom hem med en softshell-jacka, sockar och en tröja till Alvin. Han blev överlycklig över tröjan!
För Dennis har ju också en sån, och vi har tidigare tittat på en sån, men det har inte funnits i hans storlek, och han blev så lessen då.
Men nu fanns det.... eller okej, den var liiiite stor, men han blev överlycklig! Ögonen sken upp som jag vet inte vad! Gud vad det är härligt att se barn när dom är sådär riktigt riktigt glada! :)
Lovisa fick sej galonhandskar, och jag en mascara och två kuddfodral till soffan. Och en bamse-film fick också följa med hem, och den har redan spelats 3 gånger om!

Idag blev vi bjudna till svärfar på middag. Thaimat!! Mmmm!! Finns det något godare så säg!
Och även smörgåstårta och chokladtårta!! Nam nam!!

Ganska nyss hemkomna, barnen sover och snart börjar Halv Åtta Hos Mig.

KRAM

Måste ju bjuda på en bild på Sessan våran... :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt han är! :) Amanda tyckte oxå om "leksaken" jättemkt o har pratat massor om när hon körde, hihi :)

2011-03-23 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0