Beror d på åldern?

Fredag, fredag, fredag!
Helg igen! Denna vecka har verkligen gått fort! Har inte hunnit me själv tror ja.

Ja skulle ju berätta om min dag igår...
Så va beredda, men dumförklara mej inte! hihi
Igår när vi kom till Luleå bestämde vi oss för att gå å käka på en gång. Men på vägen till Exotic så skulle vi lika passera affärer, så som Cubus, Vero Moda å lite andra me. Vi hade parkerat på Vasa-parkeringen.
Nå, vi gick in på Cubus där ja hittade fina jeans på rea. 100:-! Vilket fynd.
Går till kassan för att betala.
Räcker fram mitt Handelsbanken-kort. Slår fel kod (ICA-bankens kod).
Slår in koden igen... fel... hmm... va va d nu??
Provar en gång till. Me SAMMA kod (PUCKO JAG!!) SPÄRRAT!
Betalade iaf me d andra kortet.
Gick in på Handelsbanken för att hämta ut lite pengar. Så där blev vi ju sittandes kanske 10 minuter. Så d blev inga fler affärer på väg mot Exotic, utan vi knallade direkt dit.
När vi betalat maten å ja ska ta fram skötväskan för att ge min lilla Älskade mat så upptäcker ja:
INGEN SKÖTVÄSKA MED!!!
Får rusa fort som tusan till Vasa-parkeringen, typ 800 meter. Å skynda mej tillbaka för att Gossen inte ska svälta ihjäl!
D gick bra! Matade han på en gång. Å sen blev han nöjd å belåten. Men svetten bara rann från pannan på mej! Huuuh!!
När vi knallat runt på stan så åkte vi ut till Storheden.
Skulle gå å fika på Coop för att ge barnen mat. Klockan va ju vid 16-tiden så d va dags.
Just när ja kliver ur bilden säger ja till Stina;
- Den här gången ska ja inte glömma skötväskan.
När vi köpt vårat fika å ska sätta oss så upptäcker ja IGEN; INGEN SKÖTVÄSKA!!! *grr*
Knatar till bilen (betydligt närmare denna gång) å hämtar denna j*vla väska.
Gossen fick i sej mat å glad blev han.
När vi kommer till Töre så konstaterar ja att d va verkligen inte min dag! Haha! Nå, man får väl skratta åt sånna saker! Hihi!
Kan allt detta bero på åldern kanske...?

Nu ska ja gå till soffan å GOOOOOSA me min Älskade pojkvän♥ å kika lite film.

Imorn ska ja å Stina ut på Färjan. Gud, va kul d ska bli!
Men ett litet problem har vi. Ingen som kör.
Så känner du för att va chaufför till oss så slå en pling... :-P

KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

På onsdag ska vi på förlossningsplanering så då kanske vi får ett datum. BF är ju enl. UL 27/9 och snitt brukar ju läggas lite innan, så mindre än en månad kvar i alla fall. Vill få ut lillkotten fort, så jag slipper alla jäkla graviditetsrelaterade besvär :) Jag ser ljuset i tunneln, haha. Kram

2008-08-30 @ 10:17:45
URL: http://johannavinsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0