"Nära-döden-upplevelse"

Ja lovar!

När ja nyss hade bloggat klart skulle ja hjälpa Älsklingen att ta in sängkläderna från balkongen.
När d va gjort så gick ja på pinkeriet för att uträtta behov.
När ja sitter där å filsoferar så känner ja nåt i nacken. Trodde d va mitt hår som killade.
Så ja killar mej i nacken me handen å känner då att d e nåt där. Ja slog å slog å härjade!!
Sen när ja slagit mej själv i nacken en sådär 27 ggr så ramlar d ner en mosad SPINDEL på golvet!!!
Förstå! EN SPINEL!!!!! *iiiiih*
Trodde ja skulle dö!
Känner att den har lagt ägg i mitt hår, å snart kläcks dom jävlarna. Å ja får bli ett levande spinelbo!!! *huuuu*

Nå, hoppas ni lider me mej!


Kommentarer
Postat av: Jenny penny

Hujja bujja! Fy va läskigt! Hoppas det inte finns några sådana saker i denna bostad :s

Men ta en titt på svärfars bakgård, där finns det vinbär:) Men de svarta var små, så fick handplockas. Finns lite röda också men då plocka jag me bärplockare-det går smidigt och snabbt! :)Kram

2008-08-17 @ 21:58:21
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Ceit

Å dra åt h-vete!!!! Hur överlevde du? Vad var det för spindel? Huggah. jag hade då dött på fläcken!

2008-08-18 @ 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0