ÄNTLIGEN är julen över!

Jaaaa!!!
Julen är över! Jäääh! Fy va skönt!
Som sagt så har denna julen enbart handlat om stress... stress och åter stress...!
Men jag ska försöka att inte stressa mer detta år... FÖRSÖKA! :-)

Vad har då hänt? Hmm...?
Ja, på juldagen så var vi nog bara hemma.
På annandagen så for Älsklingen ut och pimplade och jag gick ut och gå med Stina, Tindra och Hannah Peh.
Det var jobbig må jag säga. Tindrus har fått en spark i present, så jag och Hannah turades om att sparka med Tindra... Sparken var i  Gummans storlek dessutom...
Motion!! :-D
Alvin höll på att somna i pulkan så vi fick gå hem sen..
När vi kom hem så slocknade Alvin ganska på en gång.

När Älsklingen kom hem så började jag packa ihop mina grejor och sen bar det av mot Stina.
Där blev vi ett par timmar innan vi skulle åka in till Kalix på klubben...
Men innan vi drog så spelade vi en hel massa Guitar Hero...
Och snacka om att man är kung när man har druckigt! :-)
Jag klarade till och med av att spela hela låten som jag ALDRIG någonsin har klarat...
Stina var också duktig! Mycket bättre än hon varit tidigare varit... Ducktigt! :-)

  

 

Kring 20-tiden åkte vi in till Kalix.
Ganska lite folk, men trevligt var det. Det var ju premiär för mej där... :-)
 

Hannah fick ont i magen, så hon bestämde sej för att åka hem ganska tidigt...
Och jag tänkte att det är lika bra för mej med att åka, så att jag kunde vara människa dagen efter...
Jag brukar ha en förmåga att vara vääääldigt dålig dagen efter...
Men inte nu, eftersom jag åkte hem i tid! :-)
Vi lämnade nog Klubben vid 00-tiden, men sen for vi på Fresses och där blev vi ett tag...
Herre Gud vad hjag och Hannah härjade!!! Hahahaaa!
Stackars killar!!!! :-)

Nåja, trevligt hade vi iallafall!
Hannah är ju sååå glag över våran förlovning!!! Moahahahaaaa!!! *ligger dubbelvikt och skrattar*

Dagen efter fick jag såklart sovmorgon.
Men från kl 7.30 tills jag steg upp kring 10.30 så sov jag väldigt dåligt. Så jag steg upp.
Och ni kan inte gissa vad min Älskade höll på med då...?
Jo, min underbara blivande fästman (:-D) han höll på och baka pizza till mej!!
Finns det nån mer underbar än min Älskling?! ÄLSKAR DEJ!
Var ganska slö igår, men det blev ändå en promm ner på affären... Det var otroligt skönt!!
Tidigt i säng. Klockan var nog just efter 22 när vi gick och la oss... men det var skönt! Och har sovit till 9.30 idag!
Sen var det jobbet som kallade...

Nu har Älsklingen precis fått Gossen att sova, så nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi mysa på soffan...

Hoppas ni har haft en bra helg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: hannaaah

Hahahahahahaaaa!! Jo eller hur!! SÅååååå glad för eran skull! Och ja är sååååå glad för allas skulls om fått något jag ville ha i julklapp men aldrig fick! :D

Hahahaaaah! Vi skulle ha filmat inne på frasses...vi kanske får kopiera nått övervakningsband eller nått?! Va tror du?

Krääms<3

2008-12-29 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0