Lugnt och skönt

Idag har varit en väldigt lugn dag.
Steg upp kring 8 då Alvin tykte att vi hade sovit färdigt... :-)
En halvtimma senare så gick vi ner till David och Theres och drack morgonkaffe! Tack så mycket!
Plus att Theres gjorde tonfiskröra som vi åt på macka med tomat! *smarrigt*
Alvin somnade på soffan där och vi andra spelade Guitar Hero. Fan vad jag suger!! Haha! Jag provade medium men det kändes som Hard! Mina fingrar hängde verkligen inte med! Haha!
Kanske att jag ska smygträna här hemma och nästa gång jag går ner dit så ääääger jag! Hehe!

Nu ligger Gossebarnet och sover och jag har precis satt revbensspjäll i ugnen.
Första gången jag gör det själv så vi får ju se hur det blir...

Nej, nu ska jag ta ch spela lite Guitar Hero.

Hörs kanske ikväll!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ceit

Of cöurseee... Man är ju typ kocken själv! Bytte ut mot Dinkel! :) Bytte ut hälften av vattnet mot olja också så blir den lite knaprigare! :)

2008-12-03 @ 20:13:34
URL: http://catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

Mehh när ni ändå passerade sangis! ;) jag satt här me kaffet på heeeeeela dagen och väntade!



Näääää det gjorde jag inte ;) hihi.

Men nu när Catja kommer till töre i helgen så kanske ni har vägarna förbi här nått ? Annars tar jag fasen bilen och kommer till TÖRE! SÅ DET SÅ!

Nu tycker jag de varit länge sedan vi sågs hehe :)



Krams!

2008-12-04 @ 11:07:26
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0