Skyltsöndag

Var i Kalix nästan hela dan igår. Var på skyltsöndag. Mysigt!
Mycket folk så man kunde inte gå in i alla affärer när man hade med sej barnvagnen. Men det gick bra iallafall.
Var och köpte en present till Jennies och Viktors lilla Robin.
Får se om man far nån dag den här veckan och lämnar den....? Men dom kanske vill ha lugn och ro ett tag när dom kommer hem!
Så det får nog bli nästa vecka.

Emelie hade vuxit som bara den. Hon är nog nästan lika tung som Alvin. Och ändå skiljer det 6 månade mellan dom! :-)

Lika söt som alltid! ♥
Hon hade på sej julkläder dagen till ära!

En riktig flick-tomte-nisse... eller hur man säger det när det är en flicka! Haha!

Älsklingen fick fota mej bättre för att få en bild på min frisyr.
Ni kanske tycker att ja tjatar om min frisyr, men det beror nog på att jag är så HIMLA nöjd med den!!!
 

När Älsklingen kommer hem idag så ska jag och Stina iväg till Happis. Både på IKEA och på Jala.
Får se om ja kommer hem med några julklappar idag då till Gossen?
Tyckte det var alldeles för svårt att välja själv när jag var sist.... Fanns ju hur mycket fint, kul och häftigt som hellst!

Nu ligger Gossen och sover, men när han vaknar ska vi iväg till Stina och Tindra.
Och så måste jag hinna iväg till Kicki och Dennis också. Hur länge som helst man såg dom!!

Nu ska jag nog klä på mej och sen hänga upp tvätten som är i maskinen.

Ha en bra dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Hittade din blogg här,lägger till dig på min sida på under länkar =)

2008-12-01 @ 13:06:19
URL: http://ch84.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

Snygg design och snygg frisyr :P



Hurru du...är du och glider fröbi saangis och int ringer du och säger hej sätt på kaffe eller vi vill ha fika! :)

Du vet jag bits int :P



KRAM

2008-12-01 @ 22:23:07
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: frida

d har riktigt snygg frisyr! :)

2008-12-09 @ 22:07:39
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0