Utvilad

Jepp... första gången på mycket länge som jag kände mej utvilad när Gossen vaknade 6.30!
Helt otroligt vilken känsla!!!
Så skulle det vara varje morgon. :-)
Och dessutom så har han sovit i egen säng heeeela natten.
Och nu är det ju ett tag sen sist... härligt!
Han vaknade en gång vid 23.30 och bökade lite och det tog ett tag innan han somnade om.
Men efter det så vaknade han inte förrän vid 4.30 och ville ha tutten.
Sen somnade han om!
Vi klev upp vid 7.30 och jyrade på här så att Älsklingen fick sova lite.
Men Gossen gick och la sej igen efter 8 nån gång.
Jag passade på att ha lite egentid och läsa lite och sen slog jag på en tvättmaskin.
När jag kommer från toan hör jag att Gossen hade vaknat.
När jag kom in i sovrummet så satt mina killar där i sängen, men Älsklingen hade vaknat av att Gossen hade ramlat i golvet.
Men det hade gått bra.... han hade nog inte gjort dej illa för att han var inte sååå lessen.
Mest bara gnällig.
Skulle vilja se hur han egentligen tog sej ner... :-)

Senare idag ska vi och hälsa på Dennis, Kicki och Micke.
Det är ett tag sen vi sågs. Så det ska nog bli kul för killarna och busa lite.
Dom gillar och stoka på i Dennis lekrum!
Appropå lekrum.
Få se nu om vi kan besikta huset på fredag. Om ägaren (eller rättare sagt han som hyr det) är hemma så att vi komme in i huset... *håller verkligen tummarna*

Nu ska jag ta och busa lite med min lillgrabb.
Ha en bra dag alla!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0