Inte så smart, men ändå...

Hur ids Aftonblandet skriva om Blondinbella å hennes alkoholintag?
Finns d inget intressantare?
Hon e 17 år å dricker alkohol. So what??
Ja va 14 år när ja drack första gången. Behövdes socialen blandas in? Svar NEJ. Inte det.
Så varför för Blondinbella?
För att hon inte smyger me det? För att hon e en offentlig person? Ja, ja vet då inte!
Ja försöker inte skydda henne, men Herre Gud, finns d inte andra nyheter att skriva om?
Tydligen inte.
Men d e väl kanske för att vi gillar att läsa om sånt.
Ja tycker i alla fall att d e löjligt att skriva om sånt.
Alla har vi väl varit unga???

Kommentarer
Postat av: frrida

jag tycker de är sjukt töntigt att behöva skriva om något sådant i tidningen.. men, de finns väl inge intressantare att skriva om!



du förresten, jag läste att du varit på kyrkan på torsdan en gång tror jag.. jag funderar på att fara dit nu på torsdag, men vilken tid är det? :)

2008-10-07 @ 11:05:26
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0