Tisdag

Nu har d blivit tisdag-kväll å ja har inte gjort så mycket vettigt idag.
Ja å mamma min va till min mormor å hälsade på. Blev där hela förmiddagen, va även på affären. Å där fick ja tag på garn till min klänning som mamma ska sticka till mej!! Jääh!
Hon sitter just nu me stickningen vid TV:n. Å hon e som en maskin så d kommer att gå undan d här! :-)

När vi kom hem så käkade vi underbart goda finska revbensspjäll! Åh, dom e så fantastiska!!!!
Till d så blev d sallad å nå knäckebröd som ja hittade på affären som inte innehåller vetemjöl. Riktigt goda!
Har inte stått på vågen på nåra dar, men när ja va hemma så hade ja gått ner ungefär 2 kilo på 12 dagar. Känns jättebra!
D e verkligen värt att inte käka pasta, potatis, ris å en massa bröd!
D ger ju resulttat!! :-)

Gossen min ligger å sover nu. Han har sovit lite dåligt sen vi kom hit.
På natten alltså. På dagarna sover han väldigt bra.
Först en gån på förmiddagen typ 30 min.
Å sen på eftermiddagen 2 timmar!!! Både idag å igår! Jössös!
Men i natt har han bara bråkat me mej. När ja gick ner för att lägga mej så vaknade han.
Han bökade å hade sej å ställde sej upp å gnällde väldigt mycket. Så till slut lyfte j a över honom till mej å då somnade han om på en gång å sov till 7.30!
Mammas närhet gör susen!!!

Nu ska ja kika runt lite på andra bloggar!

Trevlig kväll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0