Nöjd me håret!

Nu har ja färgat håret. Ja blev väääääldigt nöjd!! D känns mer som mej, me mörkt hår. Mörkt hår, d e ja helt enkelt. Å ändå färgar å härjar ja me håret alltid. När ska ja lära mej..? Haha!

Ni ska få se före å efter-bilder. Så får ni avgöra va ni tycker. Kanske lämna en komentar åxå! :-)

FÖRE:
 

Å EFTER:
 

Nå, vilket tycker ni passar mej bäst?

Huuh, egentligen gillar ja inte att fota mej själv. Å absolut inte sen lägga ut dom så att en massa folk kan se.
Nåväl, man måste väl skärpa till sej nån gång å helt enkelt leva me att man kanske inte alltid blir bra på foto... Haha!
Mina dubbelhakor höll sej borta iaf! *skratt*

Ska strax lägga mej.
Imorn när Gossen har ätit gröt så åker vi ju till Farmor-Päivi. Trevligt, trevligt! Långt å köra, men man får ju stanna några gånger efter vägen. D brukar gå väldigt bra.

Nå, gonatt me er!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fint stumpan!!

2008-09-02 @ 00:20:28
Postat av: Sara

Jo d är ju jätteskönt när dom sover bra :) Amanda brukar somna vid 19-20 tiden. Alvin då?



Jag har oxå en skrotsamlare här hemma faktist, haha. När jag plockade ihop grejor jag sku sälja till Loppisen så "nej, sälj inte den, d kan va bra o ha". Haha. Fick ihop grejor tillslut iaf ;D



Tyckte du passa jättebra i mörkt hår förresten :)



Får önska er en trevlig resa o hälsa farmor-Päivi! Kram

2008-09-02 @ 11:30:16
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Ceit Cool

Susit sejjen! :)

2008-09-02 @ 18:34:25
URL: http://catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

he vart super fint juh!!! :)



ååå nu vart jag sugen på göra nått me min hårskrämma till hår haha :P

2008-09-04 @ 11:16:28
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0